.

الأحد، 30 أغسطس 2009

A Place In This World









بعشق Taylor Swift من اول يوم سمعتها فيه ( بالصدفه ) من سنه ونص تقريبا وكانت اول اغنيه اسمعها كانت Teardrops On My Guitar اللي بتحكي فيها تايلور - طبعا زي كل اغنيها - قصه حب حقيقيه هي مرت بيها من طرف واحد وهي في High School و في الاغنيه اسم الشخص الحقيقي اللي هي كانت بتحبه

Drew Hardwick




" Drew looks at me I fake a smile so he won't see, but I want, and I needed everything that we should be "
صوت تايلور و احساسها شدني اوي وقررت اني اتابعها وبقت واحده من مغنياتي المفضلات وبقيت بتابع وبدور علي اخبارها كل يوم وبقي اهتمامي بمتاعبتها اكتر من اهتماتي بمتابعه Dido - Shania Twain اللي مكنش في اي حد يقدر ينافس حبي ليهم لكن جت تايلور
المهم من كل الرغي ده اللي مش عارفه انا برغيه ليه :))
انا سمعت كل اغنيه ليها سوارء اغاينها او Covers لمغنيين تانين لكن كان فيه اغنيتين كنت متجالهاهم
واحده مهم لسه متجاهلاها لحد دلوقتي ومعرفش سبب التجاهل مني ده ايه
لكن التانيه قررت بكل شجاعه اني اسمعها علشان صعبت عليا بس :)
ولما سمعتها كنت هضرب نفسي لاني لاقيت الاغنيه دي اكتر اغنيه بتعبر عني واكتر اغنيه حسيت بيها
A Place In This World



بردو ايه الداعي من كل الرغي ده كله بالرغم من انها مجرد اغنيه لكن اتعلمت منها اني ماتجاهلش اي شئ ولو كان صغير ولا تافهه لانه ممكن الاقي نفسي فيه و طبعا هروح اسمع الاغنيه التانيه دلوقتي :)

0 التعليقات:

إرسال تعليق